Πρόκειται πλέον για κοινωνική πρόκληση! Η κυβέρνηση έχει χρέος να καθαρίσει την βρομιά στο ποδόσφαιρο

Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta κάποια πράγματα με αφορμή και το χθεσινό ντέρμπι του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ.