Ο Μαρτίνεθ και ο πρόεδρος της Βαλένθια παραδέχθηκαν την αποχώρηση του Μοντέρο: «Θα είναι πάντα ευπρόσδεκτος, είδαμε την έκρηξη ενός σταρ»
4 Views
Ο Πέδρο Μαρτίνεθ και ο πρόεδρος της Βαλένθια μίλησαν με ιδιαίτερα κολακευτικά λόγια για την εξέλιξη του Μοντέρο, με αφορμή την αποχώρησή του από την ομάδα για τον Ολυμπιακό.





