Νίκολιτς για Ηλιόπουλο: «Είναι ο καλύτερος ιδιοκτήτης που είχα ποτέ»
5 Views
Στη συνέντευξη του στο σερβικό Μέσο, ο Μάρκο Νίκολιτς αποθέωσε τον Μάριο Ηλιόπουλο, τονίζοντας ότι είναι ο καλύτερος ιδιοκτήτης που είχε ποτέ με την αυτονομία που του παρέχει.





