ΑΕΚ-ΠΑΟΚ: Η φάση του 51’ όπου οι «κιτρινόμαυροι» ζήτησαν πέναλτι (vid)
10 Views
Οι παίκτες της ΑΕΚ διαμαρτυρήθηκαν στον διαιτητή Ράντε Ομπρένοβιτς πως υπήρξε πέναλτι του Μπάμπα επί του Γκαρσία, ρέφερι και VAR είπαν «παίζεται».





