Κοϊτά: «Το συναίσθημα του πρωταθλητή είναι σαν "ναρκωτικό", του χρόνου να πετύχουμε κάτι παραπάνω»
10 Views
Οι δηλώσεις του Αμπουμπακαρί Κοϊτά στην κάμερα της ΠΑΕ ΑΕΚ ως MVP του ισόπαλου ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, πριν τη φιέστα για το 14ο πρωτάθλημα.





