Γιακουμάκης: «Ποτέ δεν προκάλεσα, δεν πούλησα οπαδιλίκι, ευχαριστώ για την υποδοχή» (vid)

Ο Έλληνας επιθετικός παραχώρησε τις πρώτες του δηλώσεις στο επίσημο κανάλι του ΠΑΟΚ, λέγοντας πως δεν πούλησε ποτέ του «οπαδιλίκι» και ευχαριστώντας για τη «θερμή» υποδοχή.