Ίλιτς: «Ο ένας βαθμός είναι καλός για εμάς έτσι όπως εξελίχθηκε το ματς»
15 Views
Για την ατμόσφαιρα στάθηκε ο Σάσα Ίλιτς στο παιχνίδι του Ατρομήτου μέσα στην έδρα του ΠΑΣ Γιάννινα.





