ΑΕΚ: Πρωταθληματικό γλέντι ως το πρωί με κούπα, «Forza ΑΕΚάρα», Αργυρό, Ζόζεφιν και Μενιδιάτη!

ΑΕΚ: Πρωταθληματικό γλέντι ως το πρωί με κούπα, «Forza ΑΕΚάρα», Αργυρό, Ζόζεφιν και Μενιδιάτη!


Μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες γιόρτασαν στην ΑΕΚ την κατάκτηση του πρωταθλήματος, με το τρόπαιο στα χέρια, το «Forza ΑΕΚάρα» και τους Αργυρό, Ζόζεφιν και Μενιδιάτη!

ΑΕΚ: Με κιτρινόμαυρο κασκόλ πανηγύρισε ο Χρήστος Μενιδιάτης!

ΑΕΚ: Με κιτρινόμαυρο κασκόλ πανηγύρισε ο Χρήστος Μενιδιάτης!


Από το κιτρινόμαυρο γλέντι για το 14ο πρωτάθλημα δεν θα μπορούσε να λείπει ο Χρήστος Μενιδιάτης που τραγούδησε στην πίστα με κασκόλ της ΑΕΚ!

Πήρε μικρόφωνο ο Νίκολιτς και τραγουδούσε «ΑΕΚ ΟΛΕ, ΑΕΚ ΟΛΕ, ΟΛΕ ΟΛΕ...»

Πήρε μικρόφωνο ο Νίκολιτς και τραγουδούσε «ΑΕΚ ΟΛΕ, ΑΕΚ ΟΛΕ, ΟΛΕ ΟΛΕ...»


Από τις... σειρήνες της πίστας δεν γλίτωσε ούτε ο Μάρκο Νίκολιτς, ο οποίος έχοντας δίπλα του τον Μάριο Ηλιόπουλο πήρε το μικρόφωνο!

Ηλιόπουλος για Νίκολιτς: «Είχα 5 επιλογές, ο μόνος που μου έκανε κλικ είναι ο Μάρκο»!

Ηλιόπουλος για Νίκολιτς: «Είχα 5 επιλογές, ο μόνος που μου έκανε κλικ είναι ο Μάρκο»!


Ο Μάριος Ηλιόπουλος εκτός από τραγούδι, πάνω στην πίστα αποκάλυψε και πως προχώρησε το περασμένο καλοκαίρι στην επιλογή του Μάρκο Νίκολιτς για προπονητή της ΑΕΚ!

ΑΕΚ: Ο Ηλιόπουλος τραγούδησε με τον Αργυρό το «Αθήνα μου» και solo το «Βραδιάζει»!

ΑΕΚ: Ο Ηλιόπουλος τραγούδησε με τον Αργυρό το «Αθήνα μου» και solo το «Βραδιάζει»!


Ο ισχυρός άνδρας της ΑΕΚ, Μάριος Ηλιόπουλος ανέβηκε στη σκηνή του Gazi Music Hall και τραγούδησε μαζί με τον Κωνσταντίνο Αργυρό.

ΑΕΚ: Ο Ηλιόπουλος τραγούδησε με τον Αργυρό το «Αθήνα μου»  και solo το «Βραδιάζει»!

ΑΕΚ: Ο Ηλιόπουλος τραγούδησε με τον Αργυρό το «Αθήνα μου» και solo το «Βραδιάζει»!


Ο ισχυρός άνδρας της ΑΕΚ, Μάριος Ηλιόπουλος ανέβηκε στη σκηνή του Gazi Music Hall και τραγούδησε μαζί με τον Κωνσταντίνο Αργυρό.

ΑΕΚ: Ντουέτο του Λάζαρου Ρότα με τον Αργυρό!

ΑΕΚ: Ντουέτο του Λάζαρου Ρότα με τον Αργυρό!


Ο Λάζαρος Ρότα δεν ήταν μόνο από τους πολυτιμότερους παίκτες της ΑΕΚ στη σεζόν πρωταθλήματος. Όπως φάνηκε από το ντουέτο με τον Κωνσταντίνο Αργυρό... παίζει μπαλίτσα και στο τραγούδι!