Σε μια εικόνα που θύμισε Αντρές Ινιέστα, ο Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι έμεινε ολομόναχος στο «Καμπ Νόου», μετά το τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι του με τη φανέλα της Μπαρτσελόνα.
Μέσα από τις τοποθετήσεις του Μιχάλη Γρηγορίου διαπιστώνεται ότι απομένει μια συνάντηση για να «κλειδώσει» η παραμονή του στον Άρη, έχουν αξία όμως και οι προϋποθέσεις.
Στο τελευταίο του ματς στο «Μετροπολιτάνο» ο Αντουάν Γκριεζμάν δάκρυσε και απολογήθηκε στους φίλους της Ατλέτικο για τη μετακίνησή του στην Μπαρτσελόνα.