Ο Γιώργος Σπανός ήταν έξαλλος μετά το ματς του Ατρομήτου με την Κηφισιά και μετά το ματς ζήτησε το λόγο από τον διαιτητή Ευαγγέλου για τα δύο φάσεις που οι γηπεδούχοι ζήτησαν πέναλτι.
Ο τεχνικός του Άρη, Μανόλο Χιμένεθ θεωρεί πως η ομάδα του δεν άξιζε την ήττα από τον Ολυμπιακό, υπογραμμίζοντας ότι οι «κίτρινοι» είναι ανταγωνιστικοί παρά τις απουσίες.
Ο τεχνικός του Ολυμπιακού, Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ μετά τη νίκη επί του Άρη στάθηκε στο γεγονός ότι η ομάδα του εμφανίστηκε βελτιωμένη στο δεύτερο μέρος και κατάφερε να ανταποκριθεί με παίκτη λιγότερο.
Ο Ολυμπιακός αγωνίστηκε με δέκα παίκτες από το 74' λόγω αποβολής του Μάνσα σε πέναλτι με το οποίο μείωσε ο Μορόν, αλλά τελικά διατήρησε το προβάδισμά του και επικράτησε 2-1 του Αρη χάρη σε γκολ των Ποντένσε – Ταρέμι.