Μια απίστευτη «παράδοση» έχει αρχίσει να χτίζεται τα τελευταία χρόνια στα ντέρμπι των αιωνίων αντιπάλων, η οποία συνεχίστηκε και μετά τη σημερινή νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού.
Ο Ολυμπιακός άνοιξε με τον Ποντένσε το σκορ στο ντέρμπι των «αιωνίων», αλλά ο Παναθηναϊκός έφτασε στην ανατροπή χάρις σε δύο γκολ του Ιωαννίδη και ένα του Μπακασέτα.