Ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός συνεχάρη το τμήμα μπάσκετ του συλλόγου για την κατάκτηση του πρωταθλήματος στη σειρά με τον Παναθηναϊκό, κάνοντας αναφορά στην ατάκα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου πριν από την έναρξη των τελικών της Stoiximan Basket League.
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, με μήνυμά του μέσω Instagram, σχολίασε τη δήλωση των αδερφών Αγγελόπουλων στα αποδυτήρια του ΣΕΦ μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος στη σειρά με τον Παναθηναϊκό.
Ο Γιώργος Κούβαρης εξηγεί ότι δικαιότατα ο Ολυμπιακός κατέκτησε το πρωτάθλημα στο Game 4, στέκεται στο πνευματικό και σωματικό «άδειασμα» του Παναθηναϊκού, ενώ αναφέρεται στην «επόμενη ημέρα» αλλά και στην μη τιμωρία του Εβάν Φουρνιέ.
Για τις διαφορές, που σύμφωνα με τους ίδιους, υπάρχουν ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό μίλησαν οι ισχυροι άνδρες των «ερυθρόλευκων», Γιώργος και Παναγιώτης Αγγελόπουλος.
Η Μάλαγα έμεινε ζωντανή στην τελευταία φάση της κανονικής διάρκειας και στην παράταση πήρε το «εισιτήριο» για τα ημιτελικά του ισπανικού πρωταθλήματος.