Με νέα ανακοίνωση η Ανόρθωση ξεκαθάρισε πως το αίτημά της για ξένους διαιτητές στο ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ δεν έχει σκοπό ούτε να προσβάλλει, ούτε να «δυναμιτίσει» το κλίμα.
Η Βιλερμπάν φέρεται να αναζητεί τον τρόπο ώστε να αποδεσμεύσει τον Τζανμάρκο Ποτζέκο και ο Ιταλός προπονητής κλήθηκε να σχολιάσει τη φημολογία των τελευταίων ημερών που τον θέλει να αποχωρεί από τον πάγκο της.
Την απάντηση του έδωσε ο ΑΠΟΕΛ στις πληροφορίες ότι η Ανόρθωση έχει αποστείλει επιστολή στην ΚΟΠ, με αίτημα, μόνο ξένους διαιτητές στο ντέρμπι του ερχόμενου Σαββάτου (6/1, 17:00).