Ελληνικό χρώμα στο ματς της Πορτογαλίας κόντρα στη Λ.Δ του Κονγκό, με τον Μουτουσαμί του Ατρομήτου να ξεκινάει στο αρχικό σχήμα και το δίδυμο της ΑΕΛ Novibet να μένει στον πάγκο.
Mε αφορμή την 3άδα των «σαραντάρηδων» κίπερ (Νόιερ, Μουσλέρα και τον άσημο που έγινε διάσημος, Βοζίνια), ο Μιχάλης Τσαμπάς γράφει στο Gazzetta για την φανέλα με το «Νο1» που πάντα ήταν ένα ξεχωριστό κεφάλαιο στην ιστορία των Μουντιάλ!